Adatkezelési tájékoztató
A Molnár Attila e.v adatkezelési tájékoztatója
Molnár Attila e.v..
Székhely: 5700 Gyula, Csabai út 82.
Képviseli: Molnár Attila c.v.
E-mail: info@fakilincs.hu
A szabályzat a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló 2016/679 Európai Parlament és a Tanács rendelete alapján készült. A szabályzat szövegezésekor többek között a rendeletből, valamint NAIH tájékoztatókból használtunk fel információkat.
Tartalomjegyzék
- Általános rendelkezések
- Adatkezelő adatai
- Adatvédelmi tisztviselő adatai
- Alapelvek
- Biztonsági intézkedések
- Munkavállalókkal szemben alkalmazott biztonsági intézkedések
- Védelmi intézkedések
- Biztonsági intézkedések során alkalmazott elvek
III. Adatkezelés
- Az adatkezelési tevékenység meghatározása
- Hírlevélre történő feliratkozás
- Adatkezelési tevékenységek
3.1. Termékvásárlás regisztráció nélkül
3.2. Termékvásárlás regisztrációval
3.3. Regisztráció
3.4. Hírlevél feliratkozás
3.5. Szerver adatok
3.5. Cookiek használata
- Az Érintettek jogai
4.1. Adatok törléséhez való jog
4.2. Tájékoztatáshoz való jog
4.3. Visszajelzéshez való jog
4.4. A Felhasználó hozzáférési joga
4.5. A helyesbítéshez való jog
4.6. Az adatkezelés korlátozásához való jog
4.7. A tiltakozáshoz való jog
- Adatok továbbítása
- Adatvédelmi incidens kezelése
- Korlátozások
- Az adatkezelési tevékenységek nyilvántartása
- Panaszügyintézés
- Panaszügyintézés helye
- Panaszügyintézés módja
- Jogérvényesítési lehetőségek
- Általános rendelkezések
- Adatkezelő adatai
Az Molnár Attila e.v. (jelen tájékoztatóban, mint Társaság) belsőépítészeti fatermékek kereskedelmi tevékenységének nyilvántartása és az érintettek jogainak biztosítása céljából az alábbi adatvédelmi tájékoztatót (továbbiakban: Tájékoztató) alkotja:
Adatkezelő
- Cégnév: Molnár Attila e.v..
- Székhely: 5700 Gyula, Csabai út 82.
- Adószám: 67946246-1-24
- Nyilvántartási szán: 50986673
- Képviselő: Molnár Attila c.v.
- E-mail cím: info@fakilincs.hu
- Adatvédelmi tisztviselő adatai
A Társaságnál nem került sor Adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.
- Alapelvek
A Társaság jelen tájékoztatóval és elérhetővé tételével biztosítani kívánja a GDPR rendeletben meghatározott kötelezettségeinek teljesítését, többek között az érintettek tájékoztatási kötelezettségét.
Jelen szabályzat célja, hogy az érintettek megfelelő tájékoztatást kapjanak a Társaság által kezelt, illetve az általa megbízott adatfeldolgozó részére továbbított adatokról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adattovábbítás jogalapjáról.
A Társaság külső partnereinek személyes adatait csak az érintett előzetes írásbeli hozzájárulásával, vagy a szerződés teljesítéséhez, vagy jogi kötelezettség teljesítéséhez kezel. A Társaság az adat felvétele előtt minden esetben közli az érintettel az adatkezelés célját, valamint az adatkezelés jogalapját.
A személyes adatok kezelése során a Társaság az alábbi elveket veszi figyelembe:
- Jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság: A személyes adatok kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint a Felhasználó számára átlátható módon kell végezni;
- A személyes adatok gyűjtése csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történik, és azokat nem kezelik ezekkel a célokkal össze nem egyeztethető módon;
- Pontosság: A személyes adatoknak pontosnak és szükség esetén naprakésznek kell lenniük; minden ésszerű intézkedést meg kell tenni annak érdekében, hogy az adatkezelés céljai szempontjából pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljék vagy helyesbítsék;
- Korlátozott tárolhatóság: A személyes adatok tárolásának olyan formában kell történnie, amely a Felhasználók azonosítását csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé; a személyes adatok ennél hosszabb ideig történő tárolására csak akkor kerülhet sor, amennyiben a személyes adatok kezelésére közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból kerül majd sor, a GDPR rendeletben a Partner jogainak és szabadságainak védelme érdekében előírt megfelelő technikai és szervezési intézkedések végrehajtására is figyelemmel;
- Integritás és bizalmas jelleg kezelését oly módon kell végezni, hogy megfelelő technikai vagy szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítva legyen a személyes adatok megfelelő biztonsága, az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szembeni védelmet is ideértve.
- Elszámoltathatóság: A Társaság felelős az alapelveknek való megfelelésért, továbbá képesnek kell lennie e megfelelés igazolására.
- Biztonsági intézkedések
- Munkavállalókkal szemben alkalmazott biztonsági intézkedések
A Társaságnál adatkezelést végző alkalmazottak, valamint a Társaság megbízásából az adatkezelésben résztvevő személyek kötelesek a megismert személyes adatokat üzleti titokként kezelni és azokat megőrizni. A személyes adatokat kezelő és azokhoz hozzáférési lehetőséggel rendelkező személyek kötelesek Titoktartási nyilatkozatot tenni. A Társaság munkatársai munkájuk során gondoskodnak arról, hogy jogosulatlan személyek ne tekinthessenek be személyes adatokba, továbbá arról, hogy a személyes adat tárolása, elhelyezése úgy kerüljön kialakításra, hogy az jogosulatlan személy részére ne legyen hozzáférhető, megismerhető, megváltoztatható, megsemmisíthető.
A Társaság adatvédelmi rendszerének felügyeletét az adatvédelmi tisztviselő látja el.
- Védelmi intézkedések
A papíralapon kezelt személyes adatok biztonsága érdekében a Társaság az alábbi intézkedéseket alkalmazza:
- az adatokat csak az arra jogosultak ismerhetik meg, azokhoz más nem férhet hozzá, más számára nem tárhatóak fel;
- a dokumentumokat jól zárható, száraz, tűzvédelmi és vagyonvédelmi berendezéssel ellátott helyiségben helyezi el;
- a folyamatos aktív kezelésben lévő iratokhoz csak az illetékesek férhetnek hozzá;
- a Társaság adatkezelést végző munkatársa a nap folyamán csak úgy hagyhatja el az olyan helyiséget, ahol adatkezelés zajlik, hogy a rá bízott adathordozókat elzárja, vagy az irodát bezárja;
- a Társaság adatkezelést végző munkatársa a munkavégzés befejeztével a papíralapú adathordozót elzárja
A számítógépen, illetve hálózaton tárolt személyes adatok biztonsága érdekében a Társaság, összhangban – összhangban a hatályos informatikai szabályzatának előírásaival – az alábbi intézkedéseket és garanciális elemeket alkalmazza:
- az adatkezelés során használt számítógépek a Társaság tulajdonát képezik, vagy azok fölött tulajdonosi jogkörrel megegyező joggal bír a Társaság;
- a kezelt adatokhoz minden esetben érvényes, személyre szóló, azonosítható jogosultsággal lehet hozzáférni;
- az adatokkal történő minden számítógépes rekord nyomon követhetően naplózásra kerül;
- amennyiben valamely adatkezelés jogalapja megszűnt, úgy az adat véglegesen törlésre kerül oly módon, hogy az adat újra vissza nem nyerhető;
- a személyes adatokat kezelő hálózaton a vírusvédelemről a Társaság folyamatosan gondoskodik;
- mindent megtesz annak érdekében, hogy a rendelkezésre álló számítástechnikai eszközök alkalmazásával megakadályozza illetéktelen személyek hálózati hozzáférését.
- Biztonsági intézkedések során alkalmazott elvek
A Társaság a tudomány és technológia állása és a megvalósítás költségei, továbbá az adatkezelés jellege, hatóköre, körülményei és céljai, valamint a természetes személyek jogaira és szabadságaira jelentett, változó valószínűségű és súlyosságú kockázat figyelembevételével megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket hajt végre annak érdekében, hogy a kockázat mértékének megfelelő szintű adatbiztonságot garantálja, ideértve; fizikai vagy műszaki incidens esetén az arra való képességet, hogy a személyes adatokhoz való hozzáférést és az adatok rendelkezésre állását kellő időben vissza lehet állítani; az adatkezelés biztonságának garantálására hozott technikai és szervezési intézkedések hatékonyságának rendszeres tesztelésére, felmérésére és értékelésére szolgáló eljárást.
A Társaság jóváhagyott magatartási kódexekhez vagy jóváhagyott GDPR tanúsítási mechanizmushoz nem csatlakozott.
Az adatok fizikai tárolásának helye a Társaság székhelye.
III. Adatkezelés
- Az adatkezelési tevékenység meghatározása:
A Társaság az alábbi tevékenységet látja el magánszemélyek felé:
- Anyag, tárgyi eszköz értékesítés weboldalon keresztül
- Anyag, tárgyi eszköz értékesítés üzlethelyiségben
A Társaság a partnereitől a vele megkötött szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése érdekében az alábbi adatokat tárolja: név, cím, számlázási adatok, egyéb, a termék vásárlással kapcsolatos adatok.
- Hírlevélre történő feliratkozás
Azon Felhasználók, akik regisztráláskor a „Hírlevél feliratkozás” mellett lévő kockát kipipálták, vagy későbbiekben a honlapon feliratkoznak a hírlevélre, és ezáltal jelezték, hogy „a jövőben igényt tartanak a webáruház által küldött hírlevelekre”, a Szolgáltató e-mail címét rögzíti a Hírlevélre feliratkozottak között és ekként a jövőben hírleveket küld részére. A hírlevélre történő feliratkozást követően a Szolgáltató visszaigazoló e-mailt küldd a Felhasználó részére, melyben tájékoztatja a leiratkozás lehetőségéről és módjáról is.
- Adatkezelési tevékenységek
3.1. Termékvásárlás regisztráció nélkül
Adatkategória |
Adatkezelés célja |
Adatkezelés jogalapja |
Tárolás időtartama |
Adattovábbítás |
|
Név |
Kapcsolattartás és beazonosítás |
Szerződés és jogi kötelezettség teljesítése, Áfa tv. 169.§ |
Szerződés és jogi kötelezettség Számviteli tv. 169.§-ban rögzített határidőig Futárszolgálat, Könyvelő 5 teljesítése, Áfa tv. 169.§ |
Futárszolgálat, Könyvelő |
|
|
Kapcsolattartás |
Szerződés teljesítéséhez szükséges |
Szerződés teljesítéséig |
Tárhely szolgáltató |
|
Telefonszám |
Kapcsolattartás |
Szerződés teljesítéséig |
Futárszolgálat |
||
Számlázási cím |
Számla kiállítási kötelezettség teljesítése |
Jogi kötelezettség teljesítése, Áfa tv. 169.§ |
Számviteli tv. 169.§-ban rögzített határidőig |
Könyvelő |
|
Szállítási cím |
Csomag kiszállítása |
Szerződés teljesítéséhez szükséges |
Futárszolgálat, könyvelő |
3.2. Termékvásárlás regisztrációval
Adatkategória |
Adatkezelés célja |
Adatkezelés jogalapja |
Tárolás időtartama |
Adattovábbítás |
Név |
Kapcsolattartás és beazonosítás |
Szerződés és jogi kötelezettség teljesítése, Áfa tv. 169.§ |
Számviteli tv. 169.§-ban rögzített határidőig |
Futárszolgálat, Könyvelő |
|
Kapcsolattartás |
Szerződés teljesítéséhez szükséges |
Regisztráció megszüntetéséig, de maximum az utolsó vásárlást követő 5 évig |
Tárhely szolgáltató |
Telefonszám |
Kapcsolattartás |
Futárszolgálat |
||
Számlázási cím |
Számla kiállítási kötelezettség teljesítése |
Jogi kötelezettség teljesítése, Áfa tv. 169.§ |
Számviteli tv. 169.§-ban rögzített határidőig |
Könyvelő |
Szállítási cím |
Csomag kiszállítása |
Szerződés teljesítése |
Regisztráció megszüntetéséig, de maximum az utolsó vásárlást követő 5 évig |
Futárszolgálat, könyvelő |
3.3. Regisztráció
Adatkategória |
Adatkezelés célja |
Adatkezelés jogalapja |
Tárolás időtartama |
Adattovábbítás |
Név |
A termékvásárlás megkönnyítése, folyamatban lévő termékrendelés nyomon követése |
Érintett hozzájárulása GDPR 6. cikk (1) a) |
Hozzájárulás visszavonásáig |
Tárhely szolgáltató |
|
3.4. Hírlevél feliratkozás
Adatkategória |
Adatkezelés célja |
Adatkezelés jogalapja |
Tárolás időtartama |
Adattovábbítás |
Név |
Marketing tevékenység, aktualitások, új termékek, promóciók, eseményekről tájékoztatás |
Érintett hozzájárulása GDPR 6. cikk (1) a) |
Hozzájárulás visszavonása |
Tárhely szolgáltató |
|
3.5. Szerver adatok
Adatkategória |
Adatkezelés célja |
Adatkezelés jogalapja |
Tárolás időtartama |
Adattovábbítás |
|
IP cím, a látogatás időpontja, helye |
Társaság statisztikai elemzése, gazdasági hatékonyság |
Érintett hozzájárulása GDPR 6. cikk (1) a) |
Hozzájárulás visszavonása |
Tárhely szolgáltató |
|
3.6. Cookiek használata
A Cookie beállításaitól függően további adatok kezelésére is sor került (különösen a felhasználó/látogatói szokásokkal, viselkedésekkel kapcsolatos adatok).
- Az Érintettek jogai
4.1. Adatok törléséhez való jog
A Felhasználó a személyes adatok indokolatlan és késedelem nélküli törlését kérheti – személyesen vagy írásban elektronikus levél megküldésével, ha
- a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;
- az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja; • az érintett tiltakozik az adatkezelése ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre;
- a személyes adatokat jogellenesen kezelték;
- a személyes adatokat az adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;
- a személyes adatok gyűjtésére információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.
A Szolgáltató nem törli azokat az adatokat, melyek tárolására jogszabályi előírás miatt köteles. Figyelemmel arra, hogy a termékvásárlás során a Szolgáltató számlát állít ki a Felhasználó részére, a számlán szereplő név és cím, továbbá a vásárlás dátuma, teljesítés dátuma, vásárolt termék, valamint összege a számlázó programban és a számlán azt követően is megmaradnak, ha a Felhasználó vagy annak valamely adatai törlésre kerülnek, a Számviteli törvényben meghatározott kötelezettség teljesítésének ideig.
4.2. Tájékoztatáshoz való jog
A Felhasználó bármikor jogosult a Szolgáltatótól személyesen, vagy írásban tájékoztatást kérni a személyes adatai kezeléséről, az adatkezelés módjáról, zárolásáról, törléséről, a kezelt adataival kapcsolatos bármilyen intézkedésről felvilágítást kérni. A Felhasználó bármikor kérheti a Szolgáltatót, hogy személyes adataiba betekinthessen.
4.3. Visszajelzéshez való jog
A Felhasználó jogosult arra, hogy a Szolgáltatótól visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:
- az adatkezelés céljai;
- az érintett személyes adatok kategóriái;
- azon címzettek vagy címzettek kategóriái, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket;
- adott esetben a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai;
- az érintett azon joga, hogy kérelmezheti az adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen;
- a valamely felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga;
- ha az adatokat nem az érintettől gyűjtötték, a forrásukra vonatkozó minden elérhető információ.
4.4. A Felhasználó hozzáférési joga
A Szolgáltató az adatkezelés tárgyát képező személyes adatokat a regisztrálást követően a visszaigazoló e-mailben a Felhasználó rendelkezésére bocsátja. A Felhasználó a weboldalon a belépést követően a bal felső sarokban található Profil menüpontra kattintva, az „Profil” menüpont alatt bármikor megtekintheti a Felhasználó által kezelt adatait.
4.5. A helyesbítéshez való jog
A Felhasználó jogosult arra, hogy a „Profil” menüpont alatt bármikor módosítást kezdeményezzen a Szolgáltató által kezelt adataiban.
4.6. Az adatkezelés korlátozásához való jog
A Felhasználó jogosult arra, hogy kérésére a Szolgáltató korlátozza az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:
- Felhasználó vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy a Szolgáltató ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;
- az adatkezelés jogellenes, de a Felhasználó ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
- a Szolgáltatónak már nincs szüksége az érintett személyes adatokra adatkezelés céljából, de az Érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
- a Felhasználó tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.
Ha az adatkezelés korlátozás alá esik, az ilyen személyes adatokat a tárolás kivételével csak a Felhasználó hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.
A Szolgáltató az érintett Felhasználót, akinek a kérésére korlátozták az adatkezelést, az adatkezelés korlátozásának feloldásáról előzetesen tájékoztatja.
4.7. A tiltakozáshoz való jog
A Felhasználó jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak a kezelése ellen az alábbi esetekben:
- az adatkezelés közérdekű vagy a Szolgáltatóra ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlásának keretében végzett feladat végrehajtásához szükséges – jelenleg ilyen szükség nem áll fenn – vagy
- az adatkezelés a Szolgáltató vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges,
kivéve, ha ezen érdekekkel szemben elsőbbséget élveznek a Felhasználó olyan érdekei vagy alapvető jogai és szabadságai, amelyek személyes adatok védelmét teszik szükségessé. Ebben az esetben a Szolgáltató a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek a Felhasználó érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
A Felhasználó által a Szolgáltató részére átadott személyes adatoknak a gyűjtésük eredeti céljától eltérő egyéb célból történő kezelésére csak abban az esetben kerülhet sor, ha az adatkezelés összeegyeztethető az adatkezelés eredeti céljával. A Felhasználó adatainak módosítását, törlését, az adatkezeléssel kapcsolatos tiltakozásának bejelentését bármikor kezdeményezheti elektronikus levél megküldésével a Szolgáltató központi email címére, vagy amennyiben a Profil menüpont erre lehetőséget ad, a Profil menüpont alatt. A Szolgáltató indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb egy hónapon belül – illetve, ha jelen szabályzat ennél rövidebb időtartamot határoz meg, az ott meghatározott időtartamon belül – köteles válaszolni a Felhasználó levelére, illetve kérésének – amennyiben az a jogszabályban rögzített jogaival összeegyeztethető – eleget tenni.
A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy a kezelt adatokkal profilalkotás, automatizált döntéshozatal nem történik.
- Adatok továbbítása
A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a Szolgáltató a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: megrendelő neve, cég neve, a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, számlaszám, fizetési mód, a megrendelő telefonszáma és e-mail címe.
A Szállítási szolgáltatók adatai:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Korlátolt Felelősségü Társaság
- Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
- Cégjegyzékszám: 13-09-111755.
- Adószám: 12369410-2-44
- Telefon: (+36 29) 886 700. Mobil: (+36 20) 890-0660 *
- E-mail: info@gls-hungary.com.
Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság
- Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
- Cégjegyzékszám:01-10-042463 • Adószám:10901232-2-44
- Telefon: +36 1 333 7777
- E-mail cím: ugyfelszolgalat@posta.hu
A Felhasználó a „Kiszállítás futárral” szállítási mód kiválasztásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a megrendelt termék/ek átadása érdekében a Felhasználó által megadott adatokat a Szolgáltató az GLS Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság vagy Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság részére továbbítsa.
A Szolgáltatóval megbízási szerződésben álló könyvelő feladatainak teljesítéséhez megkapja a Szolgáltató által kiállított számlákat, mely számlán szerepel a Felhasználó neve, címe, az általa megrendelt termék, és annak összege, teljesítés időpontja. A Felhasználó a termék megrendelésével egyidejűleg kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a kiállított számlát a Szolgáltató a vele megbízási szerződésben álló könyvelési feladatokat ellátó vállalkozó részére továbbítsa.
A könyvelő adatai:
- Név: AKTÍK ADÓ Kft. - Tóthné Szabó Ildikó ügyvezető
- Székhely: 5720 Sarkad, Bartók Béla utca 1.
- Adószám: 25595637-1-04
- Elérhetőség: aktivkiroda@gmail.com
Tárhelyszolgáltató:
Név: Shoptet Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09-357795
Adószám: 27933460-2-41
Székhely: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
Telephely: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
Üzleti tevékenység helye: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
Telefon: +36 70 792 0527
E-mail cím: info@shoptet.hu
Bankkártyához tartozó online fizetési szolgáltató:
Név: Shoptet Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09-357795
Adószám: 27933460-2-41
Székhely: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
Telephely: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
Üzleti tevékenység helye: 1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
Telefon: +36 70 792 0527
E-mail cím: info@shoptet.hu
- Adatvédelmi incidens kezelése
A Szolgáltató amint tudomására jut valamely, általa kezelt adat vonatkozásában történt adatvédelmi incidens, azt indokolatlan késedelem nélkül, és ha lehetséges, legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenteni köteles az illetékes felügyeleti hatóságnál, kivéve, ha az elszámoltathatóság elvével összhangban bizonyítani tudja, hogy az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve. Ha a bejelentés 72 órán belül nem tehető meg, abban meg kell jelölni a késedelem okát, az előírt információkat pedig – további indokolatlan késedelem nélkül – részletekben is közli. A Szolgáltató adatvédelmi incidens tapasztalása esetén a Felhasználót haladéktalanul, indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja, ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a Felhasználó jogaira és szabadságaira nézve, annak érdekében, hogy megtehesse a szükséges óvintézkedéseket. A Szolgáltató a tájékoztatóban leírja, hogy milyen jellegű adatvédelmi incidens történt, valamint az érintett Felhasználónak szóló, a lehetséges hátrányos hatások enyhítését célzó javaslatokat. Az Adatvédelmi incidens felismerését követően a Szolgáltató megvizsgálja, hogy az összes megfelelő technológiai védelmi és szervezési intézkedés végrehajtásra került-e, egyrészt az adatvédelmi incidens haladéktalan megállapítása, másrészt a felügyeleti hatóságnak történő bejelentés és az érintett sürgős értesítése érdekében. Ennek érdekében a Szolgáltató képviseletében eljáró ügyvezető a tagokat, az adatokat kezelő valamennyi személyt, valamint külsős IT szakértőt az incidens értesülését követő 24 órán belül összehívja az incidens keletkezési okának megállapítására, az elvégzett és elvégzendő cselekvési tervek kidolgozására és a későbbi incidensek elkerülése érdekében szükséges intézkedések megtételére.
- Korlátozások
A 16. életévét be nem töltött vagy az egyébként cselekvőképtelen Felhasználó nevében a törvényes 8. Az adatkezelési tevékenységek nyilvántartása A Szolgáltató az adatkezelési tevékenységekről nyilvántartást vezet. E nyilvántartás a következő információkat tartalmazza:
- az adatkezelő neve és elérhetősége; • az adatkezelés céljai;
- az érintettek kategóriáinak, valamint a személyes adatok kategóriáinak ismertetése;
- olyan címzettek kategóriái, akikkel a személyes adatokat közlik vagy közölni fogják;
- ha lehetséges, a különböző adatkategóriák törlésére előirányzott határidők.
A Társaság tájékoztatja a Partnert, hogy a kezelt adatokkal profilalkotás, automatizált döntéshozatal nem történik.
- Panaszügyintézés
- Panaszügyintézés helye
A Vevő a termékkel vagy a MOLNÁR ATTILA e.v. adatkezelési tevékenységével kapcsolatos kifogásait az adatkezelő 1. pontban rögzített elérhetőségein terjesztheti elő.
- Panaszügyintézés módja
A MOLNÁR ATTILA e.v.a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a MOLNÁR ATTILA e.v. az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a MOLNÁR ATTILA e.v.egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A MOLNÁR ATTILA e.v. a hozzá írásban érkezett panaszt 15 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a MOLNÁR ATTILA e.v. az elutasítás indokáról tájékoztatja az Érintettet.
- Jogérvényesítési lehetőségek
Bármely érintett a személyes adatainak kezelésével kapcsolatos vélt jogsérelem esetén az illetékes törvényszékhez, a fővárosban a Fővárosi Törvényszékhez is fordulhat vagy vizsgálatot kezdeményezhet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (elnök: dr. Péterfalvi Attila, 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C, ügyfélszolgálat@naih.hu, 036-13911400, www.naih.hu)
Jelen Adatkezelési tájékoztató hatályba lépésének ideje: 2025.Február 18.